Digital
Research
Solutions
In Social
Sciences

Soluții eficiente
pentru nevoi reale

Scopul nostru este să vă oferim asistența necesară pe parcursul întregului proces de colectare, prelucrare și interpretare a datelor relevante pentru compania, proiectul sau institutul Dvs., adică să vă asigurăm cel mai bun start în luarea deciziilor importante.

Ne imaginăm o societate în care oferta de produse și servicii este perfect adaptată la nevoile consumatorilor și utilizatorilor. De aceea, misiunea noastră este să conectăm cererea și oferta într-o formulă cât mai eficientă, ceea ce nu poate îndeplinit decât pe baza unor date valide, reale și sistematice.

Avem o echipă experimentată în sondajele de opinie publică și studiile de piață. Consecvența metodologică, rețeaua de operatori și tehnicile moderne pe care le utilizăm oferă garanția unui produs final de calitate profesională superioară pentru toți clienții noștri.

Interviuri față-n față,
nivel de încredere ridicat

Administrarea chestionarelor în forma interviurilor față-n față este o metodă de cercetare utilizată în sondarea opiniei publice și realizarea studiilor de piață. Populația vizată poate fi formată din populația totală, un segment al ei, dar și din instituții sau actori economici, printre altele. Tema cercetării se va constitui de regulă din nevoile, atitudinile, gradul de satisfacție a clienților și găsirea factorilor explicativi pentru dinamica lor. Rezultatele obținute pot fundamenta decizii economice, politice și de politici publice.

• Se recomandă firmelor, instituțiilor, partidelor politice, tuturor organizațiilor pentru care contează părerea clienților, suporterilor lor.

• Un sondaj profesionist are mai multe avantaje: oferă date valide, rezultatele sunt reprezentative și pot fi cu ușurință generalizate pentru populația țintă, se practică metode de eșantionare stricte.

• Colectăm date în limba română și maghiară, deopotrivă.

• Interviul este asistat de aparatură tehnică modernă (TAPI)

Interviu telefonic,
rezultate rapide

Este o metodă de sondaj bazată pe administrarea chestionarelor prin metoda interviului telefonic. Populația vizată poate fi formată din populația totală, un segment al ei, dar și din instituții sau actori economici, printre altele. Tema cercetării se va constitui de regulă din nevoile, atitudinile, gradul de satisfacție a clienților și găsirea factorilor explicativi pentru dinamica lor. Rezultatele obținute pot fundamenta decizii economice, politice și de politici publice.

• Se recomandă firmelor, instituțiilor, partidelor politice, tuturor organizațiilor pentru care contează părerea clienților, suporterilor lor.

• Rapiditatea procesului de colectare și procesare a datelor poate constitui un avantaj.

• Chestionarele sunt elaborate cu consultarea clientului conform unor standarde existente, după care sunt testate.

• Colectăm date în limba română și maghiară, deopotrivă.

Sondaj propriu
la nivel de profesioniști

Recomandat clienților noștri interesați în opinia cumpărătorilor, susținătorilor lor care-și pot angaja propria resursă umană în colectarea datelor și administrarea chestionarelor (de exemplu în magazine, ateliere sau puncte de vânzare, valorificare). Noi oferim suport metodologic și tehnic pe toată durata cercetării, în toate etapele ei: formularea întrebărilor de cercetare, eșantionarea, elaborarea chestionarului, instructajul operatorilor, prelucrarea și interpretarea datelor. În plan tehnic punem la dispoziția Dvs. tabletele noastre configurate pentru administrarea chestionarelor. Tabletele sunt conectate la internet, au funcție de localizare GPS și înregistrare voce. Acestea asigură administrarea rapidă, eficientă și de încredere a chestionarelor.

Aparatură performantă
pentru creșterea eficienței

Puteți închiria de la noi aparatură tehnică (tablete) pentru efectuarea unor sondaje de opinie sau studii de piață. Serviciul este oferit companiilor de cercetare care nu dispun de aparatură modernă de culegere a datelor sau doresc să-și suplimenteze temporar capacitatea obișnuită. Tabletele sunt conectate la internet, au funcție de localizare GPS și înregistrare voce. Acestea asigură administrarea rapidă, eficientă și de încredere a chestionarelor.

Cercetare aprofundată

În afară de cercetări cantitative realizăm și investigații bazate pe cercetări calitative, în primul rând interviuri de grup și interviuri individuale. Dacă în sondajele de opinie măsurăm frecvența și distribuția opiniilor, în cercetările de tip calitativ putem testa instrumentele de marketing și cartografia factorii care influențează diferitele opinii exprimate. Cercetarea de tip calitativ cuprinde interviuri de grup moderate de operatorul de interviu pentru a înlesni un dialog despre temele și problemele la care se dorește să se afle răspunsul.

Analize
la superlativ

Puteți profita de expertiza echipei noastre chiar dacă aveți nevoie doar de prelucrarea unor date existente, fir că e vorba de date statistice, registrele, inventarele proprii ale clientului (de ex. bază de date privind vânzările), sau rezultatele unor cercetări anterioare. Gestionăm toate datele primite în regim de confidențialitate. Scopul nostru este să prezentăm datele într-o formă inteligibilă și utilă pentru client.

Echipă

Contact

SoDiSo Research SRL

CUI: 41148676
400309 Cluj-Napoca, Jud. Cluj
Str. Bartók Béla, Nr. 5, Ap. 46

(+4) 0740 173 752 (Barna Gergő)

office@sodiso.ro
sodisoresearch@gmail.com